-->

Juledesign

mandag 6. oktober 2008

Kommode "makeover" + årets julekort .....

Må bare få vise dere en rask "makover" jeg gjorde på en pappkommode jeg kjøpte på et loppemarked i høst. Den forrige eieren hadde skrevet på skuffene med sprittusj noe jeg ikke synes var særlig smart. Dette måtte vi gjøre noe med......

Så da var det frem med scrappearkboksen og finne frem noen av mine favoritt ark fra TILDA, måle opp og klippe ut nye fronter til skuffene. Ble de ikke søte... ?? Det er ikke mye som skal til sier nå bare jeg....

Ellers kommer her en liten "sniktitt" på årets julekort deisgn. I år blir det sort hvitt med engler og vakker tekst. Disse er forresten til salgs i min lille butikk.

Og til kortene må man så klart ha matchende pakkelapper......

2 kommentarer:

Mina sa...

For en utrolig koselig blogg!:)

Den rosa amaryllisen er fra Sia. Men jeg tror ikke den finnes lenger dessverre, for det er en del år siden jeg kjøpte den.. Kan ikke si at jeg har sett den hos dem ihvertfall, så jeg tror nok den har gått ut.. Men de har jo mange andre fine blomster!:)

Jeg gleder meg til å lese gjennom bloggen din!:)

Ha en koselig helg!(snart)

Monicas sa...

Her var det koselig du...bildene du har laget var nydelige