-->

Juledesign

fredag 28. november 2008

Og da var julekortproduksjonene i gang......

Jeg vet det - jeg har vært skikkelig sløv med bloggingen for tiden, men dagene bare flyr fra meg ! Sikkert mange andre der ute som føler det samme akkurat nå, men er det ikke litt slik det skal være i denne førjulstiden ? Har i alle fall fått laget noen julekort og tags som jeg synes ble så fine ;o) Se bare her - midt i produksjonen vær så god !
Og så må man så klart ha matchende tags/merkelapper........Her ligger et lite utvalg også klart for siste finish. De skal utstyres med snor i hampetråd for den litt "røffe" looken.

Disse kommer jeg til å selge - og prisen er kr. 10,- pr. stk (de er 14 x 6 cm store). Ønsker du å bestille så ta bare kontakt med meg pr. mail på sannasverden@yahoo.no. Jeg har MANGE på lager og garantere levering i god tid før jul ;o)

Nylagede kort klare for siste finish med sløyfebånd (det er de som ligger klare der i venstre hjørne...). I år er det englebarn på mine kort og fargene er i beige, rosa og turkis. Synes dette ene med snøkrystallbakgrunn ble knalltøft. Kortene er laget i kraftig kartong.

Det finnes kort både med prikker, vakker skrift og gamle noteark som bakgrunn. Teksten er God Jul med sirlig font - skikkelig koselig synes nå jeg ;o)
Kortene kommer straks til salgs i min lille butikk, eller så kan du sende meg en mail på sannasverden@yahoo.no. Jeg kommer til å ta kr. 15,- pr. stk om noen skulle ha behov for vakre kort til jul (størrelsen er 14,5 x 10 cm). Kortene er dobble så det er masse plass til å skrive personlig julehilsen på innsiden.

5 kommentarer:

Kristines verden sa...

Så nydelige kort:) ordentlig nostalgiske og vakre! Hjertene du lager er også kjempesøte! Flink du- ha en fin kveld!

Lisemoren sa...

Disse kortene var utrolig vakre. Likte aller best de blå, men vakker var de alle. Så flink du er. : )

Japsee sa...

Kjempefint håndarbeid. Morsomt at det er flere som blogger interiør i området:)
ha en fin helg

Gry sa...

Så flotte kort du lager!
Takk for koselig kommentar på min blogg. Ha en fin adventstid!
Klem Gry : )

Magdalena sa...

så mye fint å titte på her hos deg, du er så kreativ...
fin dag, stor klem, magny