-->

Juledesign

søndag 26. juli 2009

Romantiske tags + give away ......

Nederst på hver tag har jeg stanset ut et vakkert blondemønster. For å få dette til har jeg brukte en "punch" som jeg kjøpte på E-bay for noen måneder siden. Det er Martha Stewart som har designet den. Jeg synes den liksom gjorde at disse tagsene ble super romantiske - eller hva synes du ?

Tekstene jeg har lagt inn er som følger: "Hipp, hipp hurra !", "Til en engel" og En liten hilsen" Så vil du ha noen tags liggende så legg igjen en kommentar, så kan noen av dem bli dine helt gratis !!



5 kommentarer:

Gry sa...

Så kjempesøte tags du har laget!
Klart jeg ønsker meg noen.
De bringebæruffinsne lengere ned på siden din ønsker jeg meg og...de så så gode ut...må vel prøve å lage noen når bringebære blir moden.
Ha ei flott uke!
Klem Gry : )

ARKinterior sa...

Så fine de tagsene var..setter meg på listen jeg og :)
Og som Gry ble jeg skikkelig sulten på di muffinsene der,ja.
ønsker deg ei fin uke !!
-klem-

Karina sa...

Takk for hyggelig hilsen! :)
Så fine tags du har laget, jeg blir gjerne med på trekkningen!!

Linda sa...

Så flink du er!
De var alldeles skjønne!
Så snill du er som gir bort!
Jeg hadde selvfølgelig blitt kjempeglad hvis jeg hadde vunnet!

Nattaklem fra meg.

adales verden sa...

Kjempefine;)