-->

Juledesign

tirsdag 6. april 2010

Mange søte papirblomster små....

Har fått dilla på å lage ulike blomster til diverse scrappeprosjekter jeg har i tankene. Har brukt YouTube flittig de siste dagene og funnet en masse "tutorials" på hvordan lage egne papirblomster og annet stæsj til scrappingen. Man kan bli rent hekta når man sitter sånn å titter. Det finnes en masse krativer damer der ute som har laget flotte filmer med steg for sted instruksjoner. Mange så enkle at selv en amatør som meg klarer det. Jeg laget noen alldeles nydelige blomster her om dagen som jeg bare må dele med dere...

Vakre blomster i dine absolutt favorittfarger. Det er du som bestemmer !

Kanskje en i lilla ??
Eller en i sart rosa... ??
Eller en i alle dine favoritt farger ? Disse er så enkle å lage at selv du kan. Jeg legger inn en steg for steg forklaring med bilder i morgen ;0)

1 kommentar:

Villblomsten sa...

De ble kjempeflotte :-)
Og takk for tipset :-)
jeg har aldri tenkt på at det ligger teutorials på you tube :-)